شېدې؛ تر ورزش کولو ورسته غوره خواړه

روغتیا

شېدې؛ تر ورزش کولو ورسته غوره خواړه

247

انګلیسي څېړونکي وایي، له ورزش کولو وروسته باید هرو مرو یو ګيلاس شیدې وڅښل شي؛ ځکه له ورزشي فعالیتونو وروسته د بدن اوبه کمېږي او د دې اوبو پوره کولو لپاره شیدې تر بل هر څه اغېزناکې تمامېږي.

د (MSN) د راپور پر بنسټ، څېړونکي وایي شیدې د پروتینو، کاربوهایدرېت، کلسیمو او الکترولیتو غني سرچینه ده چې د اوبو په نسبت ډېر ژر د بدن اوبه پوره کولی شي.

په شیدو کې شته پروتین په ماشومانو کې د عضلو د ودې لامل کېږي چې په نورو لبنیاتو او مشروباتو کې نه موندل کېږي. څېړونکي وایي که د بدن یوه سلنه اوبه هم کمې شي پر بدن ۱۵ سلنه ناوړه اغېزه کوي چې په پایله کې د بېلابېلو ناروغیو لامل کېږي.